• چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403

قوانین و مقررات

کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از پارسیس تحلیل را دارند، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید اشتراک از سایت کنند. عضویت در سایت و یا خرید اشتراک از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

ماده 1

افراد برای استفاده از سایت باید پروفایل مربوط به خود را ایجاد کنند تا بتوانند در مناقصه‌ها و دیگر فعالیت‌ها مشارکت کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام خانوادگی، آدرس، راه‌های ارتباطی و ... لینک تایید عضویت برای آنان ارسال می‌شود که کاربران با کلیک نمودن آن، مراحل عضویت را تایید می کنند.

تبصره 1

صرف عضویت در سایت دلیل بر قبول و پذیرش مفاد موافقتنامه بوده و خلاف آن به به هیچ وجه پذیرفته نیست.

تبصره 2

کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.

تبصره 3

کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

تبصره 4

عضویت در سایت شرکت رایگان است. اما خدمات سطوح بالاتر نیاز به خرید اشتراک دارد که متناسب شرایط مورد نیاز فروشنده اشتراک‌ها دسته‌بندی شده‌اند.

تبصره 5

به دلیل آنکه در برخی از موارد احراز هویت خریدار از طریق نام و نام خانوادگی ارائه شده در سایت امکان‌پذیر است، مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و اینفوصنعت هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد.

ماده 2

افراد بالای 18 سال تمام حقوق عضویت و انجام معامله (خرید) را در سایت شرکت دارند.

ماده 3

کاربر عضو، پس از عضویت و اخذ رمز و کلمه عبور، حق خرید اشتراک از سایت را دارد.

ماده 4

کاربر نباید در سایت ( در تمام بخش‌های سایت) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را برای هرگونه عمل تجاری از دست می‌دهد.

ماده5

به منظور تعمیرات دوره‌ای این سایت به‌طور موقت غیرقابل دسترس می‌شود و کاربران حق اعتراض ندارند.

ماده 6

کاربران با خرید اشتراک قادر خواهند بود تا پروفایل و اطلاعات تماس افراد مرتبط را مشاهده کنند.

ماده 7

درصورت نیاز به استرداد وجه ، گروه پارسیس وجه مورد نظر را ظرف 72 ساعت کاری به شماره کارت واریز کننده عودت خواهد داد.

ماده 8

ساعت اداری زمان پاسخگویی به مشترکین می باشد.

ماده 9

پشتیبانی از خدمات ارائه شده برای مشترکین به صورت تلفنی، جوابگویی از طریق ارتباط داخلی سایت، پاسخگویی به کامنت های هر بخش و ادمین تلگرام خواهد بود.

ماده 10

نحوه ثبت شکایات برای مشترکین، ثبت شکایت با استفاده از ابزار های ارتباطی ارائه شده در ماده 9 بوده که بعد از بررسی، به شکایت مشترک رسیدگی خواهد شد.

 

  • برچسب ها

به اشتراک گذاری این مطلب!

دیدگاه ( دیدگاه در صف انتظار)

    ارسال دیدگاه