• شنبه, 1 اردیبهشت 1403

خدمات ویژه مخاطبین حقوقی

گروه تحلیلی پارسیس با در اختیار داشتن تیم حرفه ای تحلیلی و همچنین سایت جامع تحلیلی و باشگاهمشتریان پارسیس تحلیل، توانایی ارائه خدمات ویژه به شرکتهای حقوقی فعال در حوزه بازار سرمایه و همچین فعال در حوزه های مختلف اقتصادی را دارد. این شرکتها با همکاری با مجموعه پارسیس، می توانند از خدمات ما در حوزه های جذب مشتری، ارائه خدمات تحلیلی به مشتریان خود،  ارائه خدمات ویژه باشگاه مشتریان و خدمات تبلیغاتی استفاده نماییند. جزییات و شرایط همکاری به شرح ذیل می باشد:

1.    خدمات جذب مشتری: در این روش گروه پارسیس تحلیل با انعقاد قرار داد با شرکتهای کارگزاری ، سبدگردانی و .... به عنوان یک بازاریاب حرفه ای عمل کرده و اقدامات لازم جهت جذب مشتری برای مجموعه های مذکور را خواهد نمود. لازم به توضیح است تفاوت مجموعه پارسیس با سایر فعالان در حوزه بازاریابی بازار سرمایه در این است که به دلیل توانایی ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، پارسیس می تواند برای مشتریان جذب شده در کارگزاری خدمات تحلیلی ویژه ارائه کند  که این خدمات ویژه باعث جذابیت هر چه بیشتر خدمات کارگزاری یا سبدگردانی برای مخاطبین می شود.

2.    ارائه خدمات تحلیلی: گروه تحلیلی پارسیس توانایی عقد قرارداد با تمام مجموعه های فعال در حوزه بازار سرمایه و حوزه های مختلف اقتصادی در جهت ارائه انواع گزارشات تحلیلی، اقتصادی را دارد به نحوی که مجموعه ها را از داشتن یک تیم تحلیلی قوی بی نیاز کند.

3.    برگزاری دوره های آموزشی: پارسیس تحلیل با در اختیار داشتن برترین اساتید در حوزه بازار سرمایه، توانایی برگزاری انواع دوره های تحلیلی و آموزشی را برای مجموعه های بزرگ فعال در حوزه اقتصاد و بازار سرمایه را داد.

4.    تبلیغات مستقیم در کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و سایت پارسیس تحلیل: به دلیل اعتبار بالای مجموعه پارسیس تحلیل نزد بازار سرمایه، نهاد های مالی و اقتصادی می توانند برای معرفی هر چه بهتر خود و خدماتشان در بازار سرمایه ، از خدمات تبلیغاتی پارسیس تحلیل استفاده نمایند. برای آگاهی از تعرفه ها، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

تعرفه تبلیغات

  • برچسب ها

به اشتراک گذاری این مطلب!

دیدگاه ( دیدگاه در صف انتظار)

ارسال دیدگاه